Dagens brev - Kære H

25. juli 2020

Kære H
Der er tusind ting, jeg har lyst til at snakke med dig om. Det kommer ikke til at ske, det ved jeg. Så langsomt øver jeg mig i at udviske den lyst. Men der er dage, hvor jeg stadig fyldes af længsel efter en befrielse, jeg altid har troet, du kunne være med til at forløse for mig. Men hvem skal give først, og hvad har jeg taget fra dig? 
Du har dit, og jeg er ikke med i dit. Du har sluppet for længe siden. Det ved jeg. Så længe leve utopia. Here I come alone. Vi er ikke nogens, det ved jeg. Men om man vil, er man noget for nogen. 
Altid har jeg en længsel. Den driver mig, den hæmmer mig. Sådan er det vel. Nogen har sagt det før mig, men det er sagt godt. Vi to kunne tale i hundrede år, hvis vi ville. Vi er mennesker i verden. Med ord og tanker. Men det vil aldrig ske. Ikke os to. Tror jeg.
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star