Dagens brev - Kære Bell Star

28. juli 2020

Kære Bell Star
Hvis du vidste, hvem jeg er. 
Vi kunne se på mændene i gaderne og kysse på bænkene. I måneskin og under gyldne skyer. Nu sidder vi i skoven og venter på en anden tid, der kommer. Jeg tænker på min barndom og forstår stadig ikke, den var der. At den var min, at det var mig, der var i den. At jeg var barnet, der græd og grinede og spillede krig på vejene og tennisbold over huset og huler i haver og smækkede døre og skred med høj pande. Løb hjem fra fritten af angst, og cyklede ind i mure og fald på rulleskøjter. Det er som om, det var en anden end mig. 
Bell Star, hvis vi vidste, hvem vi er. Jeg ved det ikke. 
Tiden kunne være en anden, og måske ikke en, der forsvinder hver dag. 
AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Kære lille bybo

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Min kære bror og co.