Dagens brev - Til tiden nu

6. juni 2020


Til tiden nu
Børnene har tegnet på væggen i vores køkken. Børnene har malet med frugtfarve i deres hår. Børnene har ødelagt skabet i soveværelset. Børnene har råbt, at jeg er en lorteidiot. Børnene har kastet op i min seng og i mit hår. Børnene har smadret cirka 35 ting i vores køkken. Børnene har kastet suppen på gulvet. Børnene har banket hinanden ned i gulvet. Børnene har kaldt på mig cirka 80 gange, efter jeg har kysset, sunget og nusset godnat. Børnene har tisset på det gulv, jeg lige har vasket. Børnene har ridset bordet med en nøgle. Børnene har smidt bilnøglen i risten. Børnene har smadret ruden i naboens drivhus. Børnene har hældt vand i skufferne. Børnene har stoppet toilettet med alle de enlige sokker.
Børnene er fra en anden planet, som jeg hver dag prøver at finde vejen til.
Fra AM 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star