Dagens brev - Kære Siri og Bárdur

24. juni 2020


Kære Siri og Bárdur
Hvordan er sommerdagene hos jer? I dag var varmere end længe her. Mens jeg stod i klassen, tænkte jeg mest på havet, hver gang jeg kiggede på uret. På det øjeblik, hvor man bryder gennem vandets overflade. Bruset. Det fik mig næsten til at svede endnu mere, fordi det var så uendeligt fjernt. Og så skulle jeg skrive sommerferiebreve, handle, hente børn, lave mad, og bruset forblev en fjern tanke.
Jeg savner det klare kolde vand i fjorden hos jer. Det isnende gys. Måden det prikker i huden og lader mig mærke kroppen på en ny måde hver gang. 
Chokket, der ligesom er det samme hver gang og alligevel et chok. 
Jeg tænker på jer, på lyset og på jeres smukke vilde fjord - skriv!
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star