Dagens brev - Kære lørdag

27. juni 2020

Kære lørdag
En sommerferiedag af de første, og kjolen klæber til ryggen, stolen brænder under mine lår. Og solen står stille, mens jeg trækker i tiden, som er stille stille stille. Jeg venter, vi skal på stranden, og vi cykler og duften. 
I vandet, havet og sandet. Børnene flyver i luften, og vi spiser kirsebær og brød med skinke. Jeg venter på tæppet, kroppen tørrer i brisen. Drengen står på hovedet i sandet og falder og siger, “jeg giver aldrig aldrig op, mor” og pigen lægger sig ind mod min mave, og siger, “jeg elsker dig, mor”, og jeg vil ikke andet end at vente på dem. For evigt og uanset.
I dag tager jeg ikke skyklapperne af. I dag ser jeg kun dem. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star