Dagens brev - Til natten


19. maj 2020

Til natten
Jeg går i seng, mens solen skinner og folk falder ud over broer. Jeg går i seng, mens jorden ryster og gruset flyver. Jeg går i seng, mens de amerikanske stater slingrer, og Italiens bjerge ulmer. Jeg går i seng, mens forfattere skriver og sangerinder indspiller lyde bag tæpper. Jeg går i seng, mens himlen brænder og korallerne forsvinder. Jeg går i seng, mens folk smækker med døre og råber ad helvede til. Jeg går i seng, mens mennesker fødes, og andre begraves. Jeg går i seng, mens nogen holder fast i smerten, og andre giver slip. 
Jeg går i seng fra det hele, mens du kigger på, jeg bare sover. 
Kh AM


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star