Dagens brev - Til ham på den venstre skulder

14. maj 2020


Til ham på den venstre skulder
Har du tænkt over, hvorfor ingen svarer på dine breve, spørger du.
Måske tror de, det er for sjov, siger jeg. Jeg skriver da til rigtige mennesker, de kunne godt svare, siger jeg.
Nå, siger du, måske er det ikke vigtigt, det du skriver. 
Det er vigtigt, siger jeg.
Ikke hvis de ikke svarer. Du må du skrive noget, der er værd at svare på, siger du. Børnene i Syrien kan sgu ikke svare, siger du. Eller kastanjetræet, eller ham Ibber eller evigheden. Evigheden kan ingenting, siger du. 
Ibber er en pige, siger jeg. 
Nå, siger du.
Slå i bordet, find på noget, siger du. 
Jeg ved ikke hvad, siger jeg.
Find ud af det, siger du.
Ja, siger jeg. 
Okay.
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star