Dagens brev - Kæreste Rita

12. maj 2020


Kæreste Rita
De siger, Young døde i nat. Men jeg kan ikke få det bekræftet. Der er ingen telefon i nærheden, og sendemasten er nede siger de, så det vil ikke nytte alligevel. Vi må vente på skibet, der kommer med Paul på fredag. Han ved det. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det til de andre. Hvis det passer. At Young er død. Så ung. 
Der er flere historier, men de fleste, går på, at han faldt ned fra taget inde på boulevarden. Jeg kan næsten ikke skrive det, Rita. Åh, jeg ved ikke engang, hvor du er, og om du når at modtage dette brev. Jeg rejser tilbage med Paul om to uger. Jeg ville inderligt ønske, vi kunne nå at se hinanden inden min afrejse. 
 Jeg savner os tre, så det gør ondt ind i sjælen. Jeg kan ikke begribe, han er død. Lad det ikke være sandt!
Din AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star