Dagens brev - Kæreste David

15. maj 2020


Kæreste David
Vi er på date. I dag. Du siger, jeg er smuk. Vi sidder i Nørrebroparken, det blæser. Jeg spiser en burger. Du lægger tæpper ud på græsset, mens mågerne glor og vil have vores mad. Der er flere slags musik omkring os. Beyonce og De eneste to i virvar.
Vi drikker cola og rosé. Vores børn er hos din søster. Det elsker jeg. Selvom S ikke rigtig vil. Hun vil være hos os. Altid. Hun er 8. Hun vil bo hos os. Altid. Hun siger, at hvis hendes kæreste ikke vil det, når hun er voksen, så kan de ikke være kærester. Jeg elsker det, altså. Selvom det er crazy. 
Jeg føler, vi gør det godt. Overordnet.
Jeg ved nu noget om, hvor vildt det er at leve et liv med et andet menneske. At dele det hele. At dele sine børn med en anden. Selvom han er faren. Det er vildt. Det er egentlig vanvittigt.
Men jeg elsker dig. Mere end jeg gjorde før. 
Du er faktisk utrolig.
Det er faktisk utrolig.
Din AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star