Dagens brev - Kære M

27. maj 2020

Kære M
Du siger, du har ondt i flankerne. Jeg tænker på de bøffer, vi spiste i går. Du siger, du burde begynde til crossfit. Eller yoga. Jeg tænker på palisander og joniske søjler og mine forældres pergola. Jeg tænker på et billede, hvor jeg står mellem dem i en blå kjole, min mor har gips på armen. Det er min første skoledag. Jeg kan ikke huske, hvordan det var. At starte i skole. 
Der er meget, jeg ikke kan huske. Skræmmende meget. Du siger, jeg burde prøve en healer. Eller noget seriøst meditation. Jeg vil gerne. Jeg vil gerne lære mig selv at kende. Det er vel det mindste, man kan gøre. 
Du siger, du vil lave daal. Jeg tænker på flankerne. Du siger, da jeg var 20 havde man aldrig ondt sådan nogle steder. Jeg anede ikke, jeg overhoved havde flanker, siger du. 
Alting gør bare mere ondt med tiden, tænker jeg. På en måde.
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star