Dagens brev - Kære JKF

11. maj 2020


Kære JKF
Dagene kommer altid igen, siger min veninde Sara. Men den dag, hvor vi gik på stranden og lå i klitterne til det blev mørkt, er endnu ikke kommet igen. Hun siger, bare vent. Men hvor længe skal man vente på en dag, der allerede har været der?
“Der er altid nogen at befri” ligger i min taske. Jeg læste den på en dag, og er rystet endnu. Den klæber til mig, og jeg kan ikke få personerne ud af mine tanker. Du skriver om noget, jeg ikke kan forstå. Du skriver om noget, der smadrer mig på en måde. Jeg ved, det bare er en bog. Men jeg ved, det passer. At det er virkeligt. At mennesker får det sådan. Nogle mennesker. 
At skrive den slags. På den måde. Det skærer sig ind mennesker.
Jeg tror ikke dagene, altid kommer igen. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star