Dagens brev - Kære barn

26. maj 2020

Kære barn
Undskyld, for at jeg råber og bliver træt. Undskyld, for at jeg siger, du aldrig må male igen. Det mener jeg ikke. Undskyld, for at jeg siger, du selv kan være dum. Det er du ikke. Undskyld, for at jeg tager skærmen ud af din hånd og siger du aldrig må spille mere. (Det er bare fordi, jeg virkelig gerne vil forhindre, at du bliver en hjernedød junkie.. ja, altså.) Undskyld, for at jeg ikke har otte arme, så jeg kan hjælpe dig med det hele på en gang. Undskyld, for at jeg ikke altid forstår dig. Undskyld, for at jeg vil ligge og tage en lur kl. 15 om eftermiddagen. Undskyld, for at jeg siger, du skal i seng. Undskyld, for at jeg nogen gange, synes det er pisse, ufatteligt, ubegribeligt at være nogens mor. 
Undskyld, for at jeg (igen) er en lortemor.
Kh din mor

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star