Dagens brev - Kære barn

25. maj 2020

Kære barn
Jeg ingen vegne uden dig. Nogensinde. For når jeg går, er du med mig. Altid. Vi råber og kysser, og vi krammer og løfter, og sådan er dagene. Og jeg venter for altid. Når man er en mor, venter man på alt. Sådan er det. Mens alting sker, venter man. Mens man lever og er bange for at blive gammel, og du siger, mor, du må aldrig dø, og så græder du, da det går op for dig, at jeg dør en dag. Jeg venter ved skolen, jeg venter ved telefonen, jeg venter ved sengen til du sover og går tilbage flere gange om natten, for jeg vil se dig, jeg vil se dit bryst hæve sig, når du trækker vejret. Jeg vil røre ved din arm og lugte din hud, og jeg vil bare se dig. 
Jeg venter for altid på dig. 
Kh din mor

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star