Dagens brev - Kære B

30. maj 2020

Kære B
Det minimale der komme ud af min mund. Som mikrodoser af et indre kosmos. Men minimalismen har aldrig ligget til mit højre ben eller min inderste længsel. 
Og skyerne deler sig i totter, der minder mig om alt det, jeg prøver at indfange, før det smuldrer og forsvinder mellem fingrene på mig. 
At være nogens barn. At føle afstand til selve kærligheden. Og det er som om, vi alle er ensomme i sjælen, mens kroppen lever i verden. Sådan er det vel.
I toget mod Emdrup, taler manden i kupeen ud i den brummende stilhed og vil dele ud af sin Mac D menu. Jeg ryster på hovedet, for jeg spiser ikke den slags for tiden. Eller også er det fordi, jeg fastholder ensomheden.
Eller fordi jeg ikke ved, hvordan sjæle forbindes. 
Kh AM 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star