Dagens breve - Kære ven


10. april 2020

Kære ven
Jeg vil læse alle bøger i verden. Men uanset hvor meget ekstra tid der er til den slags, er der aldrig tid nok tid til at læse alle bøger. 
Og jeg vil ikke have en hund, selvom de er søde, og bøgene plager (eller børnene). Jeg VIL ikke have en hund. 
Jeg vil læse.
Jeg vil egentlig også godt være smukkere. Og bedre til at stå op om morgenen uden at være sur. Og jeg vil også gerne lade være med at skrive jeg, jeg, jeg, jeg, jeg fucking hele tiden jeg. 
Men altså. I virkeligheden vil jeg bare læse.
Kh AM
Ps. Og elske børnene, og være en god mor, og være modig, og sjov, og god til alt det sociale, og forstå alvoren, og gøre noget ved det, og hjælpe, og være meget klog, og god til matematik (selvom jeg faktisk stadig ikke helt ved, hvad jeg skal bruge det til), og en sexet og overskudsagtig kæreste, og være god til at lave (lækker) aftensmad, og skrive mere, og mere.. men altså….


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star