Dagens brev - Til ingen som helst

19. april 2020

Til ingen som helst
Nogle gange er jeg så social, som de forventer og kan ikke få nok af hjerte og smileys og tik tok og zoom alt det dér, hen over bordet. Og så venter jeg og tænker, om de har glemt mig. 
Andre gange, for det meste, har jeg kun lyst til at gemme mig og være ensom og skrive alt det, de andre allerede har skrevet, for det er det eneste, der rigtig giver mening, når jeg prøver at skrive. Men så laver jeg sætninger med ord, der bare står alene, og det er alligevel ret godt, synes jeg selv, men betyder ingenting i det store hele. 
Og så åbner jeg bøgerne fra hylden og leder efter de bøger, hvor jeg ved, der står lige dét, jeg vil sige, og går i panik, hvis jeg ikke kan finde dem, for så er det som om, jeg ikke rigtigt kan sige det, jeg vil sige. 
Så går jeg ud og er social i stedet, og mærker hvor lidt det hjælper, og tænker; Hvis det bare er fucking ord, hvorfor betyder de så alt?! 
KH AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star