Dagens brev - Kære lille

17. april 2020


Kære lille
Jeg er her igen. Jeg har sådan set hele tiden været her, men indimellem ryster verden på en måde, hvor jeg ikke kan få hold på noget. Ikke som jeg plejer. For det går i kroppen, i hovedet og fingrene sitrer. Og som jeg skrev; under gulvet ligger der guld og glimter, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal bære det hele, mens dele af verden er på vej til undergang. Jeg går normalt fint på gulvet, men bemærkede ujævnhederne under sålerne, og det var dér, tingene begyndte at ryste og glide. Hvordan bærer man sig ad med den slags; måske du kunne komme forbi, og vi kunne undersøge det sammen? Jeg savner dig, lille. Jeg vil hjælpe dig med at bære. Det hele og endnu mere. Hvis vi er sammen, kunne det måske lykkedes os at finde det?
Kh AM


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star