Dagens brev - Kære Ruth

3. marts 2020


Kære Ruth
Jeg tænker på ting, folk har til salg på Den blå avis. Ting jeg vil købe, for det er billigt og lige det, jeg mangler. Når jeg skriver til folk, svarer de ikke. Og jeg tænker på, hvad man vil med Den blå avis, når man ikke gider at svare på folks henvendelser? Og nu er det for eksempel for sent med de skibriller. 
Jeg tænker også på, hvordan man accepterer, at børnene løsriver sig. Udover at man ved, det er det, der er meningen. Men altså hvordan accepterer man det? Det er børn, der har ligget i min livmoder. Man kan sige, jeg har givet dem livet. Det er ubegribeligt for mig, hvordan man gør. 
Hvad hvis de ikke ser sig tilbage, når de går? 
Hvad gør man, når man er mor?
Jeg tænker også på bjørne. De bjørne der var i min drøm igen i nat, og i morges tænkte jeg på døden. At jeg er afsindig bange for, at nogen dør. At døden er det værste, jeg tror, jeg ved. At jeg ikke ved, hvad jeg stiller op, når nogen en dag dør. 
En del af dagens tanker. 
Vi snakkede om at være bedre til at dele den slags, husker du det?
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star