Dagens brev - Kære M


23. marts 2020

Kære M 
Jeg gad godt være én, der sagde tingene. Som de er. Sådan én, der ikke stoppede sig selv på grund af irrationelle angsttanker. Og måske også sådan én, der i det hele taget turde gøre noget mere. 
For egentlig har jeg forstået, at sårbarhed ikke er det samme som svaghed. Alligevel ved jeg da, hvad der kan ske, hvis jeg lukker for meget op eller ud. Men altså, når jeg fx sidder i vindueskarmen og ser ud over gaden, eller i dag, da jeg gik en lille ensom tur i den kolde sol på kirkegården, så er det okay nemt at beslutte, at det ikke kan være så svært. Bare at gøre tingene. Og sige tingene. Som de er. 
Og at man som levende menneske, være sårbar. Så ting kan ske. Adrenalin, lykkerus, kærlighed og alt det. 
Jeg ved det ikke.. 
Men man vil jo så gerne være et rigtigt menneske. Ikk?
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star