Dagens brev - Kære M

13. marts 2020


Kære M
Der er så mange idéer, at jeg ikke kan se en eneste. Men der må da være én, der er endnu bedre, tænker jeg, når det handler om opskrifter, kreating, bøger, spil, skemaer, opgaver, lege til børnene, skrivetips, vejledninger til dit og dut og dat og alt det andet, jeg ivrigt pløjer igennem. Alligevel er det som om, intet er det helt rigtige, og hvordan skal jeg finde det i alt det uendelige?
Men så kigger jeg ind i den lille hule, der er mit hjem, og kommer i tanke om, at det her, jeg skal putte mig med børnene, og at det måske er okay. At der så sker, hvad der sker. 
Og at vi jo bare er sammen, og at det måske allerede er nok. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star