Dagens brev - Hej Sus

18. marts 2020


Hej Sus
Jeg kigger ud ad vinduet på huset overfor. Et sted har de fjernsynet tændt. Det er et computerspil af en art, jeg ved ikke hvilket. Jeg kan kun se et hoved på et menneske, der formentlig sidder og ser på spillet. 
En mand kommer løbende forbi ude på gaden. Han har pandebånd på og hvide ledninger, der stikker ind i ørene. Før da jeg var i Fakta, stod der en dame bag mig i køen. Hun stod meget tæt på. Jeg gik ud af køen, som om jeg havde glemt noget. Så kiggede jeg lidt på morgenmadsprodukter, indtil damen var ude af butikken. Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke sagde noget til hende. Det burde jeg have gjort. 
I disse tider bør man sige den slags. 
Håber, du er ok?
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star