Dagens brev - Til en stat

23. februar 2020


Til en stat
I min kalender står en masse. Det meste er ting, jeg ikke gider og ikke forstår mig på. Alt det jeg gider, står ikke i min kalender. Der er ting, der burde stå i min kalender, men som ikke gør det. Hver gang, noget bliver skrevet i min kalender, har jeg lyst til at viske det ud. For det er ting, jeg ikke gider. Min kalender burde være tom. Meget ofte har lyst til at kyle den ud af vinduerne, rive siderne ud og lade dem blafre tilfældigt med vinden ned på gaden. Med alle de planer og møder og vigtige ting. Bare lade dem drive afsted ud i verden. 
Men min kalender er altid fuld af ting, jeg ikke gider. Sådan er det bare. Åbenbart. 
Fra en borger 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star