Dagens brev - Kære Tove


20. februar 2020

Kære Tove
Jeg skriver, fordi jeg kender én, der har brug for et godt råd. Det er min gode veninde, som jeg har kendt stort set hele livet. Hun er i en meget uheldig situation, da hun er blevet gravid med en mand, hun ikke elsker. Til gengæld  elsker hun børn og ønsker sig brændende ét. Men hun er meget i tvivl, om det er egoistisk at sætte et barn i verden med en mand, hun ved, hun ikke vil leve sammen med og elske. Burde hun ikke vente med at stifte familie, til hun møder kærligheden? Ville det ikke være det bedste - også for barnet? 
Jeg håber, du kan hjælpe med et råd. Min veninde har det utrolig svært, og tiden er knap.
Bedste hilsner fra veninden


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star