Dagens brev - Kære Johanne

17. februar 2020


Kære Johanne
Jeg skrev engang om dig. Du var en pige som mig, jeg var 16, åndeløs og forvirret og cyklede med vind i håret ned ad Frederikssundsvej. Ind til Tivoli, ind til vennerne i byen, ind til livet. Jeg skrev om dine sorger, dine tvivl, dine kærligheder. Jeg skrev om dig, når du gik rundt i villakvarteret med din discman og hørte Meat Loaf. Alene og drømte om andre tider. Jeg skrev så meget, at jeg ofte følte, vi var den samme. Men med tiden forsvandt du. Du gled ligesom ud. Alligevel tænker jeg på dig, og for tiden meget. Der er noget, der aldrig er blevet forløst. Den måde du forsvandt, alle de drømme, der ikke blev forfulgt. Du er Johanne, og jeg ved, du lever i mig endnu.
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star