Dagens brev - Kære Iben

25. februar 2020

Kære Iben
I Netto var der en dame, der råbte højt i dag. Jeg for sammen, da hendes stemme gjaldede ned mellem hylderne. Hun var så utrolig utilfreds over, at ugens tilbud på svinemørbrad var udsolgt. Hun skældte ud på den lille Netto-dreng, der fik røde kinder under dunene. Jeg fik så ondt af den knægt, og hans forskrækkede øjne. Men hun synes simpelthen ikke det var i orden, at svinemørbraden allerede var udsolgt. “Ugen startede i går!” - sådan råbte hun, og slog med avisen mod køledisken.
Og pludselig mistede jeg apetitten, mærkede endda en smule kvalme i svælget. Jeg satte min kurv og gik ud i vinden. 
Jeg tænker, vi kan tage en rugbrødsmad senere. Det går vel. 
Jeg orker alligevel heller ikke at lave rigtigt mad. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star