Dagens brev - Kære Sverre

11. januar 2020


Kære Sverre
Du var min geografilærer på Brønshøj Skole, dengang i 90’erne. Jeg kunne egentlig godt lide dig, selvom det var noget mystisk og lidt skræmmende ved dig. Du var en hård type, men jeg synes, jeg så et glimt i dine øjne af og til. Det var bedst, når vi lavede det med hovedstæderne. Måske havde jeg fordel pga. de gange, jeg havde øvet med min far. Jeg plagede ham om at stille mig spørgsmål om den slags. 
Længe efter jeg havde forladt skolen, hørte jeg, du havde fået en tennisbold i nakken i et frikvarter, mens du var gårdvagt. Jeg hørte, du døde pga. slaget. 
Jeg ved stadig ikke, om det passer.
Jeg ved heller ikke helt, hvorfor jeg tænker på dig af og til. 
Men det gør jeg.
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star