Dagens brev - Kære M

9. januar 2019


Kære M
Jeg så en film i går; det var næsten for utroligt. Filmen og den måde, jeg lettere tilfældigt faldt over den. I øvrigt er det skræmmende at skrive det sådan. “Den nat vi faldt” var en film, jeg skulle se. 
Det er i virkeligheden for vanvittigt at begribe det. Det er i virkeligheden for svært at være tilskuer til en sorg, der ikke er ens egen. Alligevel siver en del af sorgen ind i mig. På grund af så meget. Jeg ved ikke, om det er okay. 
Jeg kan ikke lade være med at tænke på den film. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, det der skete. På det du gjorde. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det var og er for dig. Og for de andre. 
Og for hende. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star