Dagens brev - Kære menneske jeg elsker


11. december 2019
Kære menneske jeg elsker
Det er, fx når jeg tænker på fremtiden. Og på de mennesker jeg har, på ting jeg er bange for, på ting jeg glæder mig til. 
Det er, når jeg træder hen over gaden midt i eftermiddagens grå lys, at det slår ned i mig. Eller når jeg vasker op, hælder kaffe i vandet, cykler, renser, griner, vågner eller når som helst. Pludseligt sætter det sig i mig som et jag og skyder en hale af panik ud gennem årene i kroppen.
Det med at dø. 
Det med at nogen dør fra mig en dag. Det med at jeg måske dør først. Det med, at jeg ikke fatter det, rigtigt. 
Det med at vi ikke taler om det. 
Kan vi det? Tale om det?
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star