Dagens brev - Kære A

14. december 2019

Kære A
Ting jeg har gjort i dag; tilfældig rækkefølge:
Skrevet et brev. Læst fire sider i en bog. Pakket gaver ind. Set tre afsnit af en julekalender. Været i Føtex, Fakta og Føtex igen. Set på kvinder, der flettede julestjerner. Sovet. Spist en burger. Drukket en øl. Tegnet et 8-tal på væggen i mit køkken. Været i bad. Bagt en kage formet som et 8-tal. Skrevet 7 sms’er. Ringet til min storebror. Vasket nissetøj. Pakket gaver ind igen. Pisket flødeskum. Kysset min børn. Været irriteret på mine børn. Pustet balloner op. Vasket en gryde op. Fyldt opvaskemaskinen. Tømt opvaskemaskinen. Børstet tænder. Skrevet et kort til min datter. Grædt. Drukket 4 kopper kaffe. Lagt tøj på plads. Tænkt på min mormor. Ledt efter en ring. Bidt mig i læben. Strukket mit lår ud. Pyntet et 8-tal med sølv.
Der er 36 minutter tilbage af dagen. Der er 1000 ting, jeg mangler at gøre.
Nå..
Kh A

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star