Dagens brev - Kære Sarah


2. december 2019

Kære Sarah
Jeg tænkte på dig forleden, for på gaden så jeg én, der lignede dig. Jeg var faktisk sikker på, at det var dig. Men jeg var for langsom, og pludselig var du væk. Jeg tænkte på dengang i Teramo. Dengang dine fødder blev så forbrændte, og vi grinede af alt. Dengang vi spillede håndbold på asfalten i den stegende hede. Dengang jeg blev alt for fuld og kastede pasta op i det hvide sand. Dengang vi gik som kærlighedsgudinder gennem byen. Dengang vi svedte langs gaderne i Rom og alt det andet. 
Det er som om, det var et andet liv. 
Og da jeg så dig der på gaden, blev jeg pludselig desperat efter at komme tilbage til det. 
Men måske var det slet ikke dig..
Kh AM


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star