Dagens brev - Kære Viola

12. november 2019


Kære Viola
Jeg synes, du var tarvelig i går. Det var derfor jeg gik over fodboldbanen, da vi havde fri. Jeg havde slet ikke lyst til at følges, for jeg var så sur, at jeg var bange for, hvad jeg kunne finde på at sige til dig. Men nogle gange, Viola, så er du virkelig dum at høre på. Og på en måde ved jeg godt, du ikke rigtig mener det. Men alligevel, det er mega tarveligt, at du vil bestemme alting hele tiden, og du altid siger, vi skal vente lidt, når jeg får en idé. Det gider jeg slet ikke, så kan du lave din egen video. Og faktisk var det min idé til at starte med - har du måske glemt det?
Viola, nogle gange skal man bare rejse tingene op igen, når man har væltet det. Sådan er det bare. 
Vi kan godt følges hjem i morgen, hvis du gider.
Kh Sigurd

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star