Dagens brev - Kære Ibber


17. november 2019

Kære Ibber
Jeg tror, vi er nødt til at mødes. Jeg har drømt om dig i nat, og jeg synes ærlig talt ikke, det er okay, du bliver ved med at dukke op i mine drømme, og de er ikke engang særlig flatterende, for dig altså. 
Jeg er nødt til at se dig. Snart. Jeg er nødt til at få det ud af verden. Det er bedst sådan.
Sidste måned, var en fejl. Det var ikke meningen, absolut. Den fest var i det hele taget en stor fejltagelse. Jeg er nødt til at kunne se andre mennesker, Ibber, og du er nødt til at slippe tanken om os to. I øvrigt undrer det mig, du ikke svarer på mine beskeder.. det var dig, der begyndte alt det her.
Forleden da jeg gik forbi din lejlighed, var det som om du var i vinduet - var du det? Det var da dig ikke? Eller var det en anden, der så pludseligt forsvandt ind i mørket? Ibber, du er nødt til at forstå det - vi er nødt til at ses og få det her afslutter ordentligt!
Du er nødt til at slippe mig. 
Kh Ellie


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star