Dagens brev - Kære Ib

6. november 2019


Kære Ib
Jeg har nævnt det før - mange gange. Men denne gang mener jeg det virkelig! Jeg er så træt af alle de håndtag. Du må gøre noget, Ib. De er alle vegne. Uanset hvor jeg er. Håndtag mig her og håndtag mig der. Skabe, skuffer, låger, døre. ALLE steder, hvor jeg glor, er der håndtag. De hænger og dingler, ligger og flyder. Hvor kan jeg være i fred? De larmer, råber og skriger. Bøjer, bukker og skubber. Og dem på sidebenene. Ikke at de er de værste, men alligevel, Ib. Det er efterhånden for meget. Jeg kan ikke gå ud for en dør. Og hvordan skulle jeg også det? Håndtaget sidder der og stritter. “Tag mig, tag mig”. Som om! 
Ingen steder kan jeg være i fred for de åndssvage lortehåndtag. De ødelægger mit liv, og jeg magter det ikke mere. Ib, hjælp mig dog! 
KH Elin

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star