Dagens brev - Kære lille pige


5. november 2019
Kære lille pige 
Jeg har lyst til at tage dig og putte dig ned i min lomme og fortælle dig, at alting bliver godt. Igen en dag. Jeg har lyst til at bære dig, når dine fødder er tunge og slæber hen langs jorden. Når du bløder og græder. Jeg har lyst til at puste livet ind i dig igen. Jeg har lyst til at råbe, skrige, kæmpe og slås. For dig. 
Lille pige, dit liv er værdifuldt, og det er dit. Og inde i din krop, helt inde i sjælen, i hjertet, i maven, i brystet - i dit sind, ved jeg, du ved det. Du skal lytte, og du skal tro, på det. Selvom det er sagte og måske blot en svag hvisken, du hører langt borte. 
Dit liv er værdifuldt. Du giver mening.
Lille pige, lad mig bære dig, indtil dine fødder igen kan holde dig oppe i livet. 
Lille pige. 
Kærlig hilsen AM 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star