Dagens brev - Til Gunnar, 3.th.

22. oktober 2019


Til Gunnar, 3.th.
Nu er det nok. Nu har du banket i 13 år, og jeg har ærlig talt fået nok. Det kan ikke være rigtigt, at det skal tage så lang tid at samle et skab. Det er fra IKEA Gunnar! Jeg så det tydeligt, da du kom med det i den ramponerede trailer for ja, 13 ÅR SIDEN! 
Jeg ved godt, tingene ikke altid falder dig lige let, men helt ærligt, Gunnar. Jeg kan ikke tage det mere. Ring dog til en håndværker! Ellers kommer jeg personligt op og banker det skab sammen. Det kan ske i løbet af nul komma fem. Jeg siger dig Gunnar, og jeg siger det for sidste gang: JEG HAR FÅET NOK!
Ellers må du flytte. Med skab og hele molevitten, Gunnar. 
Det er søm, det er skruer - Gunnar, slå det dog op på Youtube, det er sådan man ordner ting og sager nu til dags, Gunnar!
Det må stoppe NU!
Fra Lisbeth, 2.th.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star