Dagens brev - Til den lille idiot

29. oktober 2019


Til den lille idiot
Du banker og banker, men jeg lukker ikke op for små idioter. Du står derude med en sko i din hånd, og jeg tænker: hvem er du? Andet end en lille idiot.
Jeg forstår det vel godt, men alligevel. Hvordan er det mon at være sådan en lille idiot på en trappe med en sko i hånden? Hvordan er det at stå der og banke og banke, uden at nogen lukker op, og hvordan er det at være så fucking lost?
Det kan jeg vel godt forestille mig, men jeg gider ikke. Jeg gider ikke forestille mig noget om sådan en lille idiot med en sko i sin hånd.
Så glem det. Gå et andet sted hen, din lille idiot. 
Hilsen Kjartan Bøje

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star