Dagens brev - Lille hund

10. oktober 2019


Lille hund
Jeg kan sgu ikke få hende til at skrive mere. Hun gider bare ikke. Sidder bare der og glor på tasterne og himlen, som var der et mysterium at opklare. 
Og du ligger der. På din pind og piver. Og ingen gider dig mere. 
Men jeg gør. Jeg kommer og lufter dig. Lige straks. Når jeg har været til yoga og psykolog og hos frisøren og i Irma og indspillet sangen og købt en bil og forhandlet den næste ordre hjem. Så kommer jeg og lufter dig. Lille vovse. Lille hund. Tænk, at hun kan. Bare lade dig sidde sådan. Og så med de øjne. 
Jeg skynder mig. Hurtigt.
Hilsen Doxy. 
Ps. Jeg skal nok få hende i gang igen. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star