Dagens brev - Kære Susan

18. oktober 2019


Kære Susan
Det er sådan, at du kan gå den anden vej. I sidste ende - uanset hvad, er det dit valg. Jeg ved, du tager et valg, men ved du det selv? På trods af vores stemmer og blikke og ord? Du er dig. Du lever dit valg og dit liv, hver dag. 
Når du siger det samme. Når du fortæller mig den samme historie igen. Jeg smiler, hæver bryn og siger åh på det tidspunkt, der er det rigtige, mens du lever dit valg. Og jeg tænker, at du ikke ved det. At det er et valg. Det tænker jeg, mens jeg skriger ned i puden og banker hårdt på døren. Der er ikke flere stemmer her. Min lejlighed er tom. 
Jeg ville ønske.
Nogen flyver gennem månen og efterlader tykke drømme, som vi kun kan dige af.
Månen er alles.
Gaden er vores.
Livet er kun dit.
Èn gang. 
Sådan tænker jeg altid på dig, Susan. I dag og måske for altid?
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star