Dagens brev - Kære Sara


12. oktober 2019
Kære Sara
Jeg har læst alle dine breve. Og Astrids. Og jeg er så rørt, at jeg kniber mig selv i armen for at gøre noget andet end at flæbe. Astrid skriver bl.a. til dig i julen 1978: “Det er besynderligt, at forholdet forældre - børn - skal være så absolut afgørende for hele livet.”
Den sætning brænder sig ind i mig, med en meningsfuldhed og alvor, der betyder alt. Sandheden og virkningen. I skrev kloge ting til hinanden. I skrev kærlige og ærlige ting. Det med at dele ord med mennesker i verden. Det med at vise sider og nuancer af et levet liv andre ikke kender, og at man alligevel føler sig genkendt i sine følelser gennem disse ord.
Tak for at du udgav denne bog. Det har så stor betydning. 
Kærlig hilsen Anne Mette

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star