Dagens brev - Kære Micha

11. oktober 2019


Kære Micha
Der er avispapir på ruderne. Gamle gule forsider. Forleden, da jeg stoppede op og prøvede at kigge ind gennem en lille sprække, faldt mit blik på en dato i 1992. Noget fodboldhalløj, gulnede flag og klaphatte over det hele. Men der var mørkt inde bag ruderne. 
Hun lukker ikke op, når jeg banker. Hendes træsko står på måtten. Jeg ved, hun er derinde. Hun sidder og babber på en gammel cigar og hører Tik Tik på repeat. Jeg kan mærke det. I går sad jeg på måtten et par timer. Sangen kører rundt i knolden på mig. Jeg bankede og bankede, og så var det som om, Kim sang højere og højere. 
Hvad synes du, vi skal gøre?
Kh Emmy

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star