Dagens brev - Kære Irma

30. oktober 2019


Kære Irma
Du smilede, og dine mundvige krusede. Jeg havde lyst til at æde det smil. Slikke på din glatte lyse hud. Du var fin. Du var ren og fuldkommen. 
Vi cyklede helt ud på molen og rundt om signallyset flere gange. Du hvinede og dit hår blafrede. Vi sad op ad stenene og skreg af mågerne, mens bølgerne sprøjtede deres salt ud over vores fødder. Jeg tænkte på, at det hele kunne være lige meget. Alt rodet, alle hemmelighederne, alle tårerne. Mens vi sad der, og jeg kunne blive siddende. Jeg ville ikke væk fra det sted med dig, Irma. Og vi sad der til bølgerne havde lagt sig og havet lå roligt og lurvede blidt og sort og bådene vuggede til vi næsten faldt i søvn. 
Jeg savner dig, Irma. Jeg savner os to, og den tid.
Kh Mari

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star