Dagens brev - Kære A

24. oktober 2019

Kære A
Når vi går på gaden, går vi ikke sammen. Eller det gør vi, men det gør vi ikke. Mellem os er kommet noget, der ikke var der før. Noget tungt og tykt. Noget jeg ikke ved, hvordan man bryder gennem. Du ser på mig, men du ser ikke på mig. Dine øjne er ikke de samme som dengang. Din mund taler med ord, jeg pludselig ikke kender. 
Vi venter.
På det røde lys, på vinden der vender, på at bladene bliver grønne igen, på at vandet trækker sig tilbage, på weekenden, på kanten, på kaffen der drypper gennem filteret, på at trappen bliver malet, på børnene i skolen, på mere tid, på hinanden. 
Jeg venter på dig. Og jeg er bange for, at du er holdt op med at vente. 
På det hele, og på mig.
Kh A

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star