Dagens brev - Til dem der fødselsdag i dag


23. september 2019
Til dem der har fødselsdag i dag
Èn af jer er min søster i verden. Èn af jer er en stjerne, der lever på jorden. Èn af jer kan mere end resten. Èn af jer føler min knold og min krop som ingen anden. Èn af jer havde engang en kvist, et rødt bælte og en kat. Til én af jer fortæller jeg hemmeligheder. Med én af jer så jeg mere af verden. Med én af jer drømmer jeg drømme om alt. Èn af jer (måske endda flere?) elsker særlig pasta med snask og det. Èn af jer går i søvne og går i drømme. Èn af jer er i livet som få. Èn af jer kan alt, der skal til. Èn af jer kan mere end det og mere endnu. Èn af jer kan elske som ingen.  
Uden èn af jer kan jeg ikke leve i verden og samtidig at være et rigtigt menneske. 
Der er kun èn af jer - hvortil ingen lykke og taknemmelighed er nok. Resten af jer; tillykke med dagen da. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star