Dagens brev - Kære Sally

2. september 2019


Kære Sally
Forleden da vi stod under halvtaget, og det var vores tur til at holde øje med børnene, dér hvor du fortalte mig det. Du ved, hemmeligheden. I det øjeblik var jeg pludselig 11, og jeg kunne mærke fornemmelsen af det i hele kroppen, som dengang. Det med hvordan sådan en hemmelighed fylder, og i virkeligheden nærmest ikke kan være indeni. Hvordan den bare har lyst til at springe ud i hovedet på de andre. Fordi det kribler og stikker og prikker alle steder, og mine øjne bliver store, og jeg synker og synker for at holde det inde. for det er det, man gør, når man får sådan en hemmelighed af vide. 
Og jeg smilede til dig og nikkede og sagde ja, fordi du vidste, at du kunne stole på mig. Jeg er voksen, jeg er 38. 
Selvfølgelig kan jeg holde på sådan en hemmelighed.
KH Anne Mette 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star