Dagens brev - Kære pause

4. september 2019

Kære pause
Du skal ikke tro, jeg synes, det er en god idé, det du har gang i. Du skal ikke tro, jeg har tænkt mig at hoppe med på den vogn. Hvad regner du egentlig med? Jeg er ikke typen! Det er vi i øvrigt en del, der ikke er. Vi har ikke tid, kan du nok forstå. Vi har hverken tid eller lyst. For vi har travlt. Vi har så fucking travlt med at ordne vores ting. Med at drøne afsted og se ligeud. Og vi elsker det. Hvordan havde du forestillet dig andet? Prøv dog lige at se dig omkring? Det kan ikke være så svært, tænker jeg. 
Hvad skal vi i øvrigt bruge sådan en som dig til? Hvad får vi ud af det? Hvad vinder vi? Intet andet end et stort fedt nul! Og hvad fanden kan man bruge det til i banken?
Jeg spørger bare! Så tag og smut. Der er ikke tid til din slags.
Hilsen AM


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star