Dagens brev - Kære Niel

16. september 2019


Kære Niel 
Der er det, at jeg gerne vil have en ny ven. Og jeg vil gerne have, at det skal være dig. Det er sådan set kun på grund af dig, jeg vil have en ny ven. Det virker måske en smule problematisk, fordi jeg ikke kender dig. Som sådan. OG ikke mindst, fordi du heller ikke kender mig. Men altså. Lad os se bort fra detaljerne, for jeg ved bare, det kunne svinge med os to. Den slags ved man jo.
Det er især, når du taler og siger ting, som jeg forstår så inderligt. Så ved jeg det bare. Det du siger, er det, jeg siger. Så kan du se. Det passer. Jeg griner i øvrigt altid af det samme som dig. Så i det mindste kunne vi grine sammen. 
Hvis du har en hund, er det okay. Det er ikke altid, jeg er vild med hunde, men din ville jeg være med vild med. Jeg ved det bare. 
Nå, men du kan bare ringe. Jeg er her. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star