Dagens brev - Kære MLR

28. september 2019


Kære MLR
I dag læste jeg om dig i avisen, og jeg græd. Jeg kender dig ikke, men din historie fik mig til at føle, at jeg gjorde. Så meget i dine små fortællinger der i avisen, mindede mig om ting, der er opstået omkring mig i livet og især for mennesker, jeg kender. Mennesker jeg vil elske, beskytte og være nærværende for. 
At skammen forfølger et menneske, at smerten og svigtet forplanter sig i kroppen og snor sig som rødder i et uendeligt net. At det hele gror fast i fundamentet. 
Det at man skal bruge et liv på at slå det ned. At man skal bruge et liv på at blive fri. Hvis man kan, hvis man tør. 
Jeg vil læse din bog, og jeg vil bede for, at modet og styrken vil forplante sig hos dem, jeg elsker. 
Kh AM

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star