Dagens brev - Kære lillesøster

18. september 2019


Kære lillesøster
Hvis du fandtes, ville jeg tage dig med ud til klitterne, derude hvor solen går ned i havet, og hvor håret bliver til guld. Hvis du fandtes, ville jeg bære dig på ryggen op ad bakkerne med vinden bag os og råbe dit navn mod skyerne. Jeg ville plukke en nælde og vise dig, hvad den kunne. Jeg ville trække bær på strå og lægge dem i klynger i din kurv. Jeg ville vælge en sti, der var snoet og skrå, og jeg ville grine af dine øjne og din mund, når du fjollede i tusmørket. Hvis du fandtes, ville jeg fælde alle træer i verden for dig, eller plante et nyt for hvert skridt, du tog.
Lillesøster, hvis du fandtes ville livet stadig være vores. 
Nu er det kun mit, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal bære det uden dig. 
Kh - én der mangler dig

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star