Dagens brev - Kære fod


12. september 2019
Kære fod
Dilemmaer en masse.
Egentlig er du ikke køn. Til gengæld er du utrolig brugbar. Indimellem lugter du af noget, jeg ikke begriber. Indimellem er du blød og ren, andre gange er du sort og hård som overfladen på gammelt dæk. Af og til er du plantet i mulden, hvorefter du pludselig letter mod himlen, som har du glemt, hvorfra du kommer. 
Når du nogle gange danser i høje sko med glimmer og guld, gør du mig glad. Så er du flot, i den sko, og en lille tid glemmer jeg de ømme såler. Når du er bar i sand, prikker det op gennem benene som små bobler af rarhed.
Det er fint, du sidder, som du gør; der for enden af mig. bliv endelig ved med at gøre dine ting. Uanset. 
Det føles godt at vide, jeg kan læne mig på dig.
Kh resten

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star