Dagens brev - Kære EGO


7. september 2019
Kære EGO
Hvordan synes du egentlig selv, det går? 
Hver dag, står jeg op og skal kæmpe med dig. Først er der det ene og så det andet. Nem at danse med, det er du altså ikke. Når jeg siger venstre, så siger du højre, når jeg siger yes, så siger du fandengalme no. Når jeg siger; skriv den linje, så skriver du noget helt andet, som slet ikke giver mening. 
Hvad skal det ende med? 
Og samtidig går folk rundt og ligner nogen, der ligesom bare har fundet melodien. Hvordan gør de det - spørger jeg mig selv, og river mig lidt i håret i mens.
Men jeg vil simpelthen ikke lade dig vinde; det går ikke. 
Det kan ikke passe… 
Eller kan det? Er det, det der er meningen? 
Jeg kan sgu ikke finde ud af det.
KH AM 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star